Τρίτη 28 Απριλίου 2009

Ρομποτική 1η φάση - Τεχνολογία



Κατασκευή ενός αυτοκινήτου ρομπότ (διάρκεια 2 διδακτικές ώρες): Οι μαθητές χωρίστηκαν σε ομάδες των τεσσάρων ατόμων από τον εκπαιδευτικό
(5 τετράδες και 1 διάδα) και με τη βοήθεια οδηγιών που τους δόθηκαν, κατασκεύασαν ένα αυτοκίνητο ρομπότ, το οποίο μπορούσε να κινείται μπρος και πίσω και επίσης μπορούσε να στρέφεται. Το αυτοκίνητο αυτό περιλάμβανε επίσης αισθητήρες φωτός, αφής, ήχου, υπερήχων.

5 σχόλια:

  1. omada robocop :

    η εμπειρια ηταν συναρπαστικη. Η συναρμολογυση του ρομποτ ηταν δημηουργικοτατη. Στην κατασκευη του εργου βοιθεισαν ολα τα ατομα της ομαδας και ετσι η κατασκεβη φτιαχτικε πιο γριγορα απο ολους. ομως χωρις την βοιθεια των καθηγητων δεν θα ειχαμε τελιοσει τοσο γριγορα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. omada Axtipitoi :

    Η εμπιρια απο το μαθημα της ρομποτικης ηταν υπεροχη χωρις την βοηθεια των καθηγητων μας δεν θα τα ειχαμε καταφερει. Αρχικα ξεκινισαμε με τιν κατασκευη του ρομποτ στην τεχνολογια. Δυο διδακτικες ωρες για να το τελειοποιησουμε γιατι ο ενθουσιασμος μας ηταν μεγαλος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. omada aetos :

    στο μαθημα της τεχνολογιας μας δωσαν κατι κοματια τα οποια τα χρησιμοποιησαμε για να φτιαχτει το ρομποτ αυτο ηταν κατι ωραιω γιατι συνεργαστηκαμε ολη η ομαδα και περασαμε ωραια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. omada Talos :

    Στην αρχη ηταν ωραιω, ενδιαφερον και κατι προτωγνορο για μας αλλα αργοτερα εγινε βαρετο και το μονο που καναμε ηταν ασκησεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. omada Gerakia :

    Στην τεχνολογια περασαμε πολυ ωραια δεν δυσκολεφτικαμε να το φτιαξουμε. Συνεργαστικαμε ολοι μαζι και καναμε ενα καλο αποτελεσμα. Ηταν μια καλη εμπιρια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή