Κατασκευή ενός αυτοκινήτου ρομπότ (διάρκεια 2 διδακτικές ώρες): Οι μαθητές χωρίστηκαν σε ομάδες των τεσσάρων ατόμων από τον εκπαιδευτικό
(5 τετράδες και 1 διάδα) και με τη βοήθεια οδηγιών που τους δόθηκαν, κατασκεύασαν ένα αυτοκίνητο ρομπότ, το οποίο μπορούσε να κινείται μπρος και πίσω και επίσης μπορούσε να στρέφεται. Το αυτοκίνητο αυτό περιλάμβανε επίσης αισθητήρες φωτός, αφής, ήχου, υπερήχων.
(5 τετράδες και 1 διάδα) και με τη βοήθεια οδηγιών που τους δόθηκαν, κατασκεύασαν ένα αυτοκίνητο ρομπότ, το οποίο μπορούσε να κινείται μπρος και πίσω και επίσης μπορούσε να στρέφεται. Το αυτοκίνητο αυτό περιλάμβανε επίσης αισθητήρες φωτός, αφής, ήχου, υπερήχων.
omada robocop :
ΑπάντησηΔιαγραφήη εμπειρια ηταν συναρπαστικη. Η συναρμολογυση του ρομποτ ηταν δημηουργικοτατη. Στην κατασκευη του εργου βοιθεισαν ολα τα ατομα της ομαδας και ετσι η κατασκεβη φτιαχτικε πιο γριγορα απο ολους. ομως χωρις την βοιθεια των καθηγητων δεν θα ειχαμε τελιοσει τοσο γριγορα.
omada Axtipitoi :
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ εμπιρια απο το μαθημα της ρομποτικης ηταν υπεροχη χωρις την βοηθεια των καθηγητων μας δεν θα τα ειχαμε καταφερει. Αρχικα ξεκινισαμε με τιν κατασκευη του ρομποτ στην τεχνολογια. Δυο διδακτικες ωρες για να το τελειοποιησουμε γιατι ο ενθουσιασμος μας ηταν μεγαλος.
omada aetos :
ΑπάντησηΔιαγραφήστο μαθημα της τεχνολογιας μας δωσαν κατι κοματια τα οποια τα χρησιμοποιησαμε για να φτιαχτει το ρομποτ αυτο ηταν κατι ωραιω γιατι συνεργαστηκαμε ολη η ομαδα και περασαμε ωραια.
omada Talos :
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτην αρχη ηταν ωραιω, ενδιαφερον και κατι προτωγνορο για μας αλλα αργοτερα εγινε βαρετο και το μονο που καναμε ηταν ασκησεις.
omada Gerakia :
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτην τεχνολογια περασαμε πολυ ωραια δεν δυσκολεφτικαμε να το φτιαξουμε. Συνεργαστικαμε ολοι μαζι και καναμε ενα καλο αποτελεσμα. Ηταν μια καλη εμπιρια.