Τρίτη 28 Απριλίου 2009

Ρομποτική 3η φάση - Μαθηματικά



Αριθμός περιστροφών κινητήρα και μετατόπιση του αυτοκινήτου ρομπότ: 2 διδακτικές ώρες
Στη διάρκεια αυτής της ενότητας οι μαθητές μελετούν τη σχέση που υπάρχει ανάμεσα στον αριθμό περιστροφών με τη μετατόπιση του αυτοκινήτου, κάνουν γραφική παράσταση (Ανάλογα ποσά).
Υπολογίζουν τη κλίση της παραπάνω ευθείας και τη συνδέουν με τα φυσικά χαρακτηριστικά της κίνησης του αυτοκινήτου (=μετατόπιση σε μια περιστροφή). Μελετούν τη σχέση που υπάρχει ανάμεσα στη μετατόπιση του αυτοκινήτου, όταν ο τροχός του κάνει μια περιστροφή και στη διάμετρο του τροχού του και την αιτιολογούν.
Στροφή του αυτοκινήτου: 1 διδακτική ώρα
Οι μαθητές καλούνται να στρέψουν το αυτοκίνητο γύρω απο ένα τροχό του και να μελετήσουν τη σχέση ανάμεσα στη γωνία περιστροφής του κινητήρα και την αλλαγή κατεύθυνσης του αυτοκινήτου. Εξηγούν τα ευρήματα τους

5 σχόλια:

  1. omada Axtipitoi :

    Στα μαθηματικα μαθαμε καινουργιους κανονες και τους αξιοπιησαμε σε μεγαλο βαθμο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. omada Aetos :

    Στο μαθημα τςν μαθηματικων μαθαμε οτι σε καθε περιστροφη της ροδας, το ρομποτ θα μετακινιθει τοσο οσο ειναι η περιμετρος της ροδας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. omada Talos :

    Στο μαθημα των μαθηματικων δυσκολευτικαμε λιγο αλλα τα καταφεραμε στο τελος και νιοσαμε χαρουμενοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. omada Gerakia :

    Στα μαθηματικα περασαμε ωραια ομως χρειαοζομασταν λιγη περισσοτερη βοιθεια απο τους καθηγητες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. omada Robocop :

    Στο μαθημα των μαθηματικων μαθαμε καινουργιους τυπους για την περιμετρο της ροδας... Μαθαμε να τους χρησιμοποιουμαι εκει που τους χρειαζομαστε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή