Τρίτη 28 Απριλίου 2009

Ρομποτική 2η φάση - Πληροφορική



Κίνηση του αυτοκινήτου: 1 διδακτική ώρα
Με τα μάτια του ρομπότ: 1 διδακτική ώρα
Δίνοντας τον έλεγχο στο αυτοκίνητο : 2 διδακτικές ώρες

Οι μαθητές προγραμματίζουν τις κατασκευές τους με τη χρήση του λογισμικού
Lego Mindstorms Edu NXT και επιτυγχάνουν τη κίνηση του ρομπότ αλλά και:
α)να προχωρά μπρος ή πίσω β)να προχωρά αργά ή γρήγορα γ)να στρίβει δεξιά ή αριστερά
δ)να ακινητοποιείται απότομα ή να φρενάρει για να σταματήσει ε)να προχωρά στο χώρο και όταν εντοπίζει μια σκούρα περιοχή να σταματά ή να αλλάζει κατεύθυνση κάνοντας στροφή
ζ)να στρίβει δεξιά ή αριστερά όταν είναι πατημένος ο σισθητήρας αφής ενώ όταν ελευθερωθεί ο σισθητήρας να μένει ακίνητο.


Ενα μικρό δείγμα εντολών του προγράμματος:

5 σχόλια:

  1. omada Axtipitoi :

    Στην πληροφορικη μαθαμε καινοργια προγραμματα και τα αξιοποιησαμε σε μεγαλο βαθμο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. omada Aetos :

    Στο μαθημα της πληροφορικης συνδεσαμε το ρομποτ με την θυρα USB στον υπολογιστη και κατεβασαμε προγραμματα για να κινιθει το ρομποτ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. omada Talos :

    Στην πληροφορικη ηταν ωραια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. omada gerakia :

    Το μαθημα ηταν πολυ ωραιω ιδικα στην πληροφορικη. Επειδι μαθαμε πολλα πραγματα για το ρομποτακι και χαρης την δικη μας προσπαθεια και των δασκαλων μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. omada Robocop :

    Στο μαθημα της πληροφορικης μαθαμε πως να κανουμε το ρομποτ να κινιτε μεσο του υπολογιστη. Στην αρχη δυσκολευτικαμε να το μαθουμε αλλα αργοτερα μας φενοταν παιχνιδακι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή